vrijdag 21 oktober 2016

Vandaag naar huis 🎉🎉

Dokter is net langs geweest, Tristen mag straks naar huis.
Hij krijgt straks eerst nog wat bloedplaatjes en dan mogen we gaan.
Tot nu toe is er nog steeds niks te zien in de kweek, mocht er de komende dagen nog wel wat uitkomen dan zouden ze bellen en dan moet Tristen terug komen.



Volgende week druk programma, maandag naar umcg voor controle, dinsdag naar Leiden voor de donorkeuring, woensdag naar Leiden voor gesprekken en rondleiding en donderdag weer naar het umcg voor controle.
De woensdags mag Tristen mee naar Leiden om de afdeling en zijn kamertje te bekijken.

Er hangt hier in de ouderkamer zo'n mooi gedichtje, geschreven door 2 meisjes, die moet ik wel even met jullie delen




1 opmerking:

  1. Hallo Wipke-Anna, wat een ontzettend mooi gedicht van 2 hele wijze meisjes. Ik wens jullie namens de Stichting AA & PNH Contactgroep maar ook van mij persoonlijk heel veel sterkte voor de komende week, maar ook voor de komende maanden! Jij en Arjen hebben een kanjer van een zoon, ongelooflijk hoe dapper dit mannetje is, dat raakt me diep! Hopelijk kan dit gedicht jullie veel steun bieden de komende tijd. Ik blijf je blog volgen. Hartelijke groet, Ankie Cillekens, secretaris St. AA & PNH Contactgroep

    BeantwoordenVerwijderen